after all that we've been through, I know we're cool

hello, efter en helt okej men tråkig skoldag sitter jag här med min kopp te och jobbiga snuva.
Det blev inte aerobics i morse, vi ska ta det senare. Volleyboll dock, skitkul!
På svenskan efteråt vickade sanjay och vi skulle endast läsa en annans bokrecension och sedan svara på frågor om den är typ bra/dålig osv och efter det fick man lunchrast, och det gick fort att göra det så den lektionen blev kort.
Sedan satt vi i uppehållsrummet tills matsalen öppnade, och efter lunchen som var så väldigt god,not (pytt i panna är verkligen det värsta jag vet) hade vi hål eftersom matten var inställd och då drog vi till OK för första gången den här terminen, i sjuan var vi typ stammisar. Sedan spelade vi follow through i spelsalen en stund, och sen hade vi bara engelska och so kvar.
Jag har börjat tycka att SO är kul, fast jag får återkomma om det när vi börjar med revolutioner som vi ska ha nu, fast vad vet jag, det kanske är kul.
Jag ska snart skriva av intervjun med tokio hotel i FRIDA samt lägga in nya avsnittet av Tokio Hotel TV, fast det kom för några dagar sen men jag har inte hunnit kolla, men jag såg nyss, man dööööööör ju!!!!!!! inte riktigt friskt.
Justja jag måste starta med min video till engelskan, jag ska klippa ihop lite videos och låtar med tokio hotel, och det tar ju sin lilla tid.
Just nu har jag och min käre bror ljudkrig med musiken på datorn, jävlar vad det dunkar!

På torsdag ska vi på Adam Tensta om vi får biljetter vill säga.
Justja, jag ska ha oförberett prov i engelska på morgonen också, eftersom jag var borta i torsdags. Men det är bara läsförståelse, hörförståelsen ska vi typ göra senare.
På fredag ska jag och emelie passa Norah och göra pepparkakshus, jag kommer förmodligen dokumentera händelsen, jag vet inte om pepparkakskonst är min starkaste punkt. Jag ska väl ska sova hos Emelie också.
På söndag har jag och Petra (som förresten har färgat håret mörkbrunt, skitsnyggt) kortjänstgöring i kyrkan.
Jag vet inte riktigt vad det innebär och det är säkert skittråkigt men petra är kul så jag överlever.
Jag är lite sur nu för jag har suttit i över en timme och skrivit av Tokio Hotel intervjun i frida asnoga, och nu är allt borta,(inkl. resten av inlägget) så nu ska jag skriva om hela skiten, allt för att jag lovade emelie!
så här kommer den, FRIDA intervjun:

Miljoner sålda skivor och fans blir som galna så fort de visar sig på gatorna. Man kan lugnt säga att Tokio Hotels popularitet ökar med stormsteg. För FRIDA avslöjar de vem i bandet som får mest tjejer. Men också vem som är snuskigast och mest fåfäng.


De har hittills inte kastat ut någon tv-apparat från hotellrummet -de är lite mer städade än så. Men de gillar att bo på hotell. Därav namnet. Samt en stor fascination av staden Tokyo, trots att de ännu inte har varit där.

Bandet bildades för sju år sen, men fick sitt stora genombrott 2005 med låten Durch den Monsun och sen dess verkar det inte finnas något slut på deras framgång.  Men tyvärr är engelskkunskaperna inte lika bra som musikkunskaperna, så när FRIDA ringer upp dem i deras hemland Tyskland får de hjälp av en tysk-engelsk tolk.

-Heeej, gapar alla i kör. Men sen tar sångaren Bill över hela intervjun. Han ropar högst och svarar på nästan alla frågor. Tvillingbrodern Tom får kliva tillbaka, men trots att Bill verkar vara den mest dominanta av de två sägr han att de är bästa vänner.

-Tom är min soulmate. Vi förstår varandra så bra att vi inte behöver säga något. Det kan nästan kännas lite kusligt ibland. Jag kan inte tänka mig ett liv utan Tom, säger Bill.

Hur kommer det sig att ni har döpt bandet till Tokio Hotel, men aldrig varit där?

-Vi älskar Tokyo helt enkelt. Vår dröm är att åka dit och vi planerar en resa dit nästa år. Vi har hört att det ska vara så fantastiskt där.

Varför tror ni att ni är så populära?

Bill: Ingen aning. I början var ingen intresserad av oss, men det förändrades från en dag till en annan. Jag tror att folk gillar oss för att vi når ut till dem och för att våran musik är baserad på känslor.


Fortfarande singlar


Det blev kaos under en skivsignering i Stockholm sist. Många klämdes mot kravallstaketet och flera fick föras till sjukhus. Vad känner ni inför det?

Bill: Vi är väldigt glada att så mycket folk kommer på våra signeringar, men vi blir väldigt oroliga när sådant händer. Vi vill inte att någon ska komma till skada.

Vad är det konstigaste ett fan har gjort?

Tom: Det har hänt så mycket. Allt från att fans har sänt privata saker till oss, till att de har kastat upp trosor på scenen och skickat väldigt personliga brev och sånger som de har skrivit. En gång fick vi ett brev som var 40 kilometer långt...


Vem av er är ...

  

Mest populär?

Först skriker alla "Me, me, me" i kör. Men till slut säger Bill "Det måste vara jag. Jag är mest poppis. I'm getting all the girls."

Mest fåfäng?

Bill: Jag vet inte. Det kanske är jag. Jag kanske är mest fåfäng för att jag är snyggast. Jag kan inte hjälpa att jag ser ut som jag gör.

Snällast?

Bill: Georg. Han har jättemycket tålamod, är väldigt artig och ödmjuk.

Snyggast?

Bill: Det är jag igen. Om jag är självsäker också? Inte egentligen. Jag är nog ganska blyg egentligen.

Charmigast?

Bill: Fortsätter du såhär så kan du skriva Bill på varenda svar.

Ofräschast?

Tom: Georg.

Georg: Nej, det är inte sant.

Bill: Jo, det är det visst. Du duschar inte. Det luktar lång väg.

Georg protesterar, men hela bandet gapar om att det visst är sant.

Snuskigast?

Georg: Det är nog jämnt mellan Bill och Tom. De är lika snuskiga båda två.

Bill: Jag tror det också. Det är svårt att säga. Vi kanske måste göra upp om det. Haha!


Så där såg den intervjun ut. Gustav hörde man inte nånting av som vanligt, hans namn fanns inte med en enda gång i texten, haha, men han är väl blyg.

Nu måste jag äta, inte ett dugg hungrig iofs efter 3 koppar te, jag orkar inte äta. Jag sitter kvar.
just ja, jag skulle ju lägga in nya klippet från Tokio Hotel TV.
here it is;



wonderful indeed

Jag orkar inte matte, det suger och jag måste göra klart hela kursen....ahhhhhhhh
jag är på tal 7.
Nu har jag tappat suget på att skriva också, blev sjuuuuukt arg när hela mitt blogginlägg försvann, jag hatar sånt, usch.

Jag är sjukt taggad på att dra till sthlm, umeå suger.
Men hellre vill jag ändå bli frisk, jag har inte tränat på tusen år! fyfan jag hatar det här.
förkylningshelveteeeeee brinn upp äckelcp ahhhhh

oj, låter kanske inte överglad.
men lugn, jag är inte sur, när jag är sur är det värre.

Nu ska jag läsa klart min FRIDA, somnade ju igår när jag läste.
kanske skriver mer sedan, kanske.
puss och hej!

/Linnéa

image105
<kate och >jag i badet för ja... ett tag sen. små kinder jag hade, heh!

Kommentarer
Postat av: em

tack för att du la in intervjun linnep!

2007-11-28 @ 15:56:14
Postat av: petrta

jävla fettttooooo söta ungjäääveeeel!!!! jag har inte sätt nå sötareeeeeeeeee;*

2008-01-30 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0