you give me something

förlåt för dålig uppdatering, har suttit fast i en tokiohoteltrans!
jag skrev ett inlägg tidigare men det postades tydligen inte, så jag gör ett nytt nu.
som ni kanske förstår har jag slukat thvideo efter thvideo idag. samt pluggat låttexter, läst svenska översättningarna, varit inne på forumet, besökt th's officiella hemsida samt läst alla nyhetsbrev jag missat.
ikväll ska jag plugga lite matte
-på en lördag, jag vet!
shit tiden bara rinner iväg, finns så mycket kul att göra ju!
suttit i över en timme och chattat med en tjej som bor i frankrike, Alicia.
hon har skickat lite thvideos som funkar i mediaplayer, great.
här kommer några idolfavoriter:


allt daniel gjort i idol har varit skitbra, så jag tog bara den första jag hittade, men han är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0