yesyes

Okej,så nu blir det att jag ska fara i alla fall!
Med Kajsa=)
TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA
jag är så jävla pepp!
bokade ståplatser på www.biljettnu.se , dom kostade iofs dubbla priset men det var helt slut på ticnet så, vad gör man inte?
Tompan here I come<3
det kmrbli så jävla nice. TH LIVE, NO PARENTS, IN STHLM, LEDIGT FRÅN SKOLAN OHYES!
det enda dåliga är att emelie,julia och petra inte ska med. Det blir inte samma sak utan er älsklingar.

Fick iaf betygen. 5 VG...... hm.
VG i Engelska (ingen fick MVG, ska höja mig nästa termin)
VG i SO (SKA HA MVG!!!!!!)
VG i Musik (hahaha patetiskt, men jag orkar inte musikteori)
VG i Spanska (wtf, inte pluggat nåt!)
VG i Svenska (SKA HA MVG NÄSTA TERMIN!!!!!!)
fett med jullov!

någon själ som vill köpa två sittplatser till Tokio Hotel?
(när ståplatserna på ticnet var slut köpte mamma två sittplatser)
ange din mejladress, ditt namn och tänkbart pris i en kommentar om du är intresserad.
platser:
Sektion A18 Rad 9 Platser 6-7
hör av dig=)


nu ska jag sitta inne på thsidan hela kvällen, pussåhej!:)

Kommentarer
Postat av: anna

antar att du redan har sålt biljetterna nu?:P

2007-12-25 @ 23:52:53
URL: http://hazeleyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0