would you be mine?

jag är värdelös på att blogga, jag vet.
jag hinner inte!
mitt rum är typ färdigmålat nu i alla fall.
jag är osäker på om jag kommer klara G på matteprovet, vill inte göra omprov men jag orkar inte plugga, skyll dig själv säger jag bara.
asså julia, georg hahahahahahahaha nog fåre va
"alla älskar dante och dorit"
så äre ju.
jag hatar min tidsuppfattning, jag trodde klockan var typ halv åtta. shit alltså vad tiden går snabbt these days, och snart äre jul.
imorrn blir det julklappshandling på stan, fast om det blir så mkt gjort vet jag inte, är inte i mina rikaste dagar.
julstress, I love it!
Jag har skrivit lite mer på min fanfic nu... börjar snart komma in i själva handlingen.
Jag gjorde en "broken" video med TH idag. Nu ska jag göra om den lite, sen ska jag sova
-i vardagsrummet.
Vi ses mina kära läsare
hälsningar

Liiiinneeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

haha ovärdaste inlägget hittils


image189
baby can I hold you tonight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0