where do I go from here?

tjosan, fyndade lite på stan.
En sista grej till broren, ett ljus, veckorevyn, 3 par skor plus en väska som jag ska få i julklapp i morron!
Jag köpte ett par svarta lackpumps och ett par i typ metallicbrun färg. Sedan köpte jag ett par svarta klackar i mocka. Typ ankelboots.
Väskan var från skoaffären dna och kostade endast 200 kr. Men den är liten också. Ryms endast typ mobil,börs lite smink. men vad mer behöver man? Perfekt för sommaren.
Nu sitter jag och Emelie och gör ingenting.
julafton imorrn känns myspys.

linnéa, taggeeen säger:

ikv ska jag kötta på bingolotto och vinna miljoner

ida säger:

haha justjah!! eran tradition!! hihi

yes, som tradition i familjen Johagen spelar vi bingolotto på uppesittarkvällen dan före dan.
Misstänker dock att traditionen håller på att dö ut, men inte mig emot.
Men vad säger du gud, eftersom detta kanske blir sista året och jag har varit en trogen kämpe hela livet så kanske du kan bjussa på nån mille?
nu ska vi göra något lite mer vettigt, pussåhej!

image209



Kommentarer
Postat av: ida

haha sööt! linnea din blogg är ju helt crazy! men du har då lyckas snyggt med tom däruppe! jag anar en av dom snyggaste bloggarna :)

mvh ida

2007-12-23 @ 23:09:17
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0