when the stars go blue

hejhallå!
vi hade halvdag idag så vi slutade halv elva. Vi skulle som sagt till stan och emelie slutade en timme efter oss så vi fick vänta. Jag köpte inte så mycket på stan, pengarbrist;D, men en julklapp till mamma hade jag råd med,och en ljuslykta till mitt rum! Egentligen är "ljuslyktan" ett lila vinglas, men jag ska använda det som lykta i stället.
Till mami köpte jag ett litet kit från bodyshop som innehöll diverse lotions etc, jag tror det gick på 185 eller 189 eller något sånt!
Jag ska inte blogga mkt, måste fortsätta läsa en fanfic, just nu läser jag klarabellas "Du är körd Tom". Skitbra!
ska eventuellt plugga matte, vi får se hur det blir med det.....
förresten, jag gick VG på soprovet, fett glaaaaaaad!
just det, jag la undan två par skor idag. Ett par låga streetskor på 59an och ett par klackar på skopunkten, loveit. Just jajag hittade en väska på dna också, ska nog önska mig den!
nu drar jag, take care!
mvh
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0