what can I do

äntligen hemma igen, orkar inte släktkalas. överlevde i alla fall.
det var pinsamt i början, då fick man ett nummer, sen skulle man hitta sin "partner" med numret som tillsammans med mitt nummer blev en speciell siffra. Och då blev jag med någon kille som hette Alexander, jag tror han är min halvkusin. Han är typ 20 eller 30+ så det var lite pinsamt. Sen skulle man sitta och äta bredvid varandra också, jag ba hej..... typ.
jag spelade Razorlights America, det gick sådär.
jag bojkottade stan, orkar inte.
nu har jag nyss tvättat av mig sminket och fyllt mitt rum med levande ljus. Nu ska jag bara läsa lite fanfics och jobba lite på min video. Jag lovar att jag ska blogga mer seriöst snart, när jag inte har så mycket att göra.
nu kom mamma&pappa hem.. Niklas är hos Emil. Vi vann tydligen innebandymatchen...bra.
imorrn är det fotbollsmatch...det blir ju att vara åskådare för min del då, hatar förkylningar.
nu ska jag gå!
hare bra, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0