topshop mm

är nu på lite bättre humör, har visserligen inte gjort om videon.. kanske därför!
just nu ser jag på o.c. och är inne på www.topshop.com , always a pleasure!
ska vara hemma imorrn också... måste i alla fall komma på torsdag, jag kan verkligen inte missa no:n.
imorrn fyller mamma år, jag har köpt en bok som hon önskat sig... vad hette den nu igen?
aja, kommer inte ihåg för tillfället..
på kvällen kommer det folk hit, ingen ro för matteplugg inte.
nu har jag gjort en liten mysig bild på saker jag vill ha.
tro mig, det finns så mycket mer... men allt rymdes inte!
har dock nästan inte önskat mig något av det, förutom o.c.boxen.
men listan är inte färdig,får se hur det blir.
mycket nöje,
image148

1. söt basker från Topshop, finns i rött och svart. Jag tror det fanns i någon till färg också, men dom ovan var snyggast!
2. lila mössa från Topshop även den.

3. Canon EOS400d, dream on!

4. Stickad tröja från Topshop, ser urmysig ut. Med ett par tajts, overknees och kanske en halsduk eller ett enkelt halsband, superfint.

5. Lurex batwing cardigan från Topshop. enkel, men fin!

6. En oversize kofta från Topshop. Den ser väldigt tunn ut, så jag tänkte mig den mer som något man kan ha för att skydda axlarna på sommaren, även om den kanske inte är gjord för det.

7. Långt grått linne från Topshop. (finns även i svart)

8. Vit stickad oversizemössa från Topshop.

9. Jeanshotpants från Topshop. sjuukt snygga! Kanske inte mest inne just nu, men jag älskar dom!

10. Mysig grå hoodie från Topshop

11. Shhh.. eyemask från Topshop

12. hoodie från Monki. I say yummie.

13.  Jeansshorts från Topshop.

14. Longsleevecardigan från Topshop.

15. Oversizemössa från Topshop.

16. The O.C. season 3 box www.ginza.se

17. Cashmere pocket cardi från Topshop. (finns även i svart)

18. Oversizetröja från Topshop


that's it. åh gud vad mycket fint det finns.
jobbigt värre.
och förlåt för att bloggen är så ful nu, men alla HTMLkoder snurrar runt i hjärnan på mig, jag blir tokig. ska be någon duktig om hjälp, det fixas inom kort, jag lovar.
nu ska jag avsluta gossip girl avsnittet jag påbörjade idag, lite sent jag vet.
värdelös som jag är och aldrig somnar.....
jaja, puss på er! ♥

Linnéa

image149bäst.

image150 min profilbild, fast mindre "röd".


Kommentarer
Postat av: kajjs

juste blogg linnep!:*

2007-12-05 @ 22:42:16
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0