the very next day

hola, skön dag.
jag och petra vaknade efter tio eller ngt. Jag somnade om.
efter att ha missat två bussar pga me myself and I for vi till stan klockan två drygt.
jag kan inte hjälpa att jag inte har ett enda par skor?
känns äckligt att gå i mina gamla converse. Hoppas på att hitta skorna jag önskat mig under granen på måndag!
På stan köpte jag en julklapp till Niklas, och lite grejor till mig.
Jag köpte två par örhängen och ett diadem samt tre ljus och en typ "stenplatta" för ljusen att stå på. jättefint iaf.
Juste, jag köpte även ett svart genomskinligt glas som jag ska ha ett flytande värmeljus i. Blir fint till mitt likadana lila glas. Sist men inte minst köpte jag 25 flytande värmeljus.
När jag kom hem spelade jag gitarr i några timmar, back on track!
Sedan efter maten har jag varit med Emelie. Just nu ser vi på Jul med Idolerna, det är mys ju!
Taggar Julafton, taggar hovet i mars med älskade vänner.
Emelie,Julia och Petra följer med ändå. jag är så jävla glad.
Även om vi är ganska "begränsade" till vad vi får göra så är det trots allt våran första konsert.
Och eftersom denna konsert sålde slut så fort så kommer dom säkert ha en till konsert här om ett tag.
Då kanske dom släpper oss lite friare eftersom vi redan provat på en gång.
Dom tycker att vi inte kan sthlm och allt. Jag vet skrattretande men vi får lov att acceptera det. (den här gången)
haha nu äre nog.
Idoldaniels kommentar till amanda:
"Vi har inga paket men du får en Jul-klapp" *klappar amanda på axeln*
haha skön kille!
imorrn kanske jag far till stan och köper något mer till Niklas, annars stannar jag bara hemma och tar det lugnt!
samtidigt som vi ser på "jul med idolerna" rensar jag garderoben. Emelie gjorde det i morse så jag tänkte att jag kan ju inte vara sämre själv.
jag har klippt sönder nickes D&G jeans till ett par för stora jeansshorts att ha i sommar, skitsnyggt!
Har även klippt sönder mina "Gucci" jeans till ett partajta korta jeansshorts. Blir nog fint också i sommar!
Nu ska jag koncentrera mig på tvn och Emelie vill läsa vad jag har skrivit så jag ska ge mig.
ps. Jag och Petra hade askul igår, svensson svensson och sunes jul. LOVE IT! plus fanfics 18+. ohmy. tack förkvällen petrup.ds

image208

You'll always be a part of me
I'm part of you indefinitely
Boy don't you know you can't escape me
Ooh darling ?cause you'll always be my baby
And we'll linger on
Time can't erase a feeling this strong
No way you're ever gonna shake me
Oh darling, ?cause you'll always be my baby


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: det måste nog vara samma, för jag har aldrig hört talas om två olika ståplatssektioner :P

2007-12-22 @ 22:51:54
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0