the last look back is black

goddagens, vaknade vid tio... emelie ringde halv elva och sa att hon var magsjuk, stackars. Vi pratade i exakt 18minuter, vilket är ett tecken på att vi kmr få tom och bill, eftersom dom är 18 år hihi.. och en sak till som är ballt är att i filmen vi såg i helgen pratade dom om någon som hette Bill, sen pratade dom om någon som hette Tom. Och igår såg emelie en intervju med TH där dom frågade vilken deras favoritskådis var, och svaret visade sig vara exakt han i filmen som vi sett, är ni med? Ja, hur som helst. vilka är oddsen? tom hör till mig. Och när jag och emelie satt på bion satt vi på nummer 38 och 39 =89 , are you following? Och 38 39, 3 gånger 3 är 9, och vi var två stycken, 2 gånger nio är 18. ännu en gång, a sign. Häromdagen var jag inne på Hansons hemsida, och jag älskar hanson. Vad såg jag när jag loggade in? "Hanson is sponsored by Tom's shoes" omg alltså vi är ju ba meant to be;)
och dessutom när man söker på Tokio Hotel på google så kommer en bild på Hanson upp, och hanson står för mig. hihi lite kul i alla fall...dessutom dricker jag och tom samma iste....haha oj jag drömmer.

just nu tar jag en paus mitt i matteruset, det går helt okej faktiskt!
fast nu kommer det svåra talen, men mamma mådde typ inte så bra så hon ska jobba hemma i eftermiddag och då kan jag få hjälp,så det löser sig.
jag hostar som fan.......lesss
nu ska jag göra något.....vet inte riktigt vad:) något som innefattar tokio hotel i alla fall, har jag bestämt.
kanske schrei live, forumet, youtubevideos eller göra en egen video... svårt val
eller forumet ska jag besöka i alla fall
http://www.tokiohotelfans.egetforum.se/ "Linnéa" heter jag, originellt jag vet
när matte och Noprovet är avklarat ska jag bli en roligare bloggare, jag lovar!
just nu hinner jag inte med nånting alls känns det som. fast det handlar väl om prioiteringar I guess..

image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0