the eye of the tiger

skoldagen var ok. tråkig as usual.....
saknade mitt favoritband all day long.
ska inte göra ngt långt inlägg nu, är mitt i en singstarduell med brorsan!
jag har vunnit alla dueller med typ 2-3 tusen poäng, haha owned.
har ingen skola imorrn,. Eller jo, men övningsdag inför julkonserten i kyrkan hela dagen i alla fall. men det är drygt.
sovnmorgon i alla fall.
vi hade futsal turnering i skolan idag, vi åkte ut på straffar första matchen, lyckat.
fick som väntat G i idrott. Men jag har ju typ varit borta mer än vad jag har varit med. Men Mike sa att det berodde mest på det, för han vet att jag kan mycket bättre, och att jag utan tvekan lätt skulle kunna höja mig osv.
Spanskakarin kom tillbaka idag...
pappa ska ha datan nu (är inne på gamla)
nu ska jag avsluta våran battle och sen tokiohotela en stund.
ikv ska jag fara och kolla på innebandyträningen, ska börja träna snart!
HATAR TEKNIK OCH MUSIKTEORI
puss
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0