soumi

dagen gick rättbra ändå, jag tror att konserten blir lyckad.
även om det var drygt så vare iaf bättre än förra året, det var drygt!
efter "skolan" gick jag hem och städade rummet. sen dess har jag och emelie tokiohotelat till 100%.
vi pratade för en stund sen med petra&julia om att fara till thkonserten i finland i april.
nu är det paus i ugly betty, vi ska springa ner snabbt och ta fika, brb!

så tillbaka. haha det var kul. våran microtävling. jag vet vi är omogna och det är kul!
det går ut på:
man står i hallen och när microklockan står på 00.02 är det kamp om vem som hinner till micron först innan pipet går. Det roliga var när vi sprang till micron blev det axelmotaxelkamp och precis när emelie skulle öppna micron knuffade jag undan henne så hela micron styrdes åt sidan och signalen gick. det var bara kul i stunden, hahaha.
det roligaste ikväll var nog "handen". Niklas har en låtsatshand från en skyltdocka, den ser jätteverklig ut. Emelie visste inte om den så jag sa bara: "Jag har ändå fått lite längre naglar"... också gömde jag handen under morgonrocken.  Sen av misstag tappade jag handen i sängen och emelie ba: -AH, AAAH, AAAAAAH!
hahahaha fyfan vad kul. Hon blev så jävla rädd!
Haha när vi åt middag klagade niklas på sin julklapp han fick av morfar och dom:
-Alltså, JAG ÄR EN SEXTONÅRIG KILLE, OCH JAG FOR EN SPELDOSA, EN ROSA SPELDOSA!!!!!!!!!!!!

hahahahahaha fan vad komiskt, jag och emelie dog.

och sen var det nåt mer kul mamma sa när jag sa ngt, hon sa typ "haha, ägd". jag blev chockad haha.

Nu äre dubbelavsnitt av Ugly Betty och jag och emelie sitter här och hare trevligt som vanligt.
Imorrn har vi en helt vanlig skoldag, drygt som fan. LESS
men slöjd påmorgonen, det är skönt.
för övrigt taggar jag julafton och nyår. Och jullov i huvudtaget.
18 december idag, den artonde, vilket betyder lucka 18. Som jag och Emelie tidigare sagt; om det är tom eller bill är det ett tecken. Och vem var det inte? Vår alldeles egna Bill Kaulitz. jojomensan.
nu har avsnitt två börjat.
vi hörs, puss! ♥
/linnéa&emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0