shalalalala oh mymy

hallå!
rätt skön dag idag faktiskt.
fick tillbaka bomulls-uppsatsen på slöjden. fick VG++!!! yes, två plus. ingen fick mvg så jag är nöjd.
på matteprovet fick jag en och en halv poäng ifrån MVG, så VG. nöjd där med.
I spanska fick jag VG i terminsbetyg, inte fy och skam med tanke på att jag aldrig pluggar spanska.

så nu ser mina betyg ut såhär:
I matte fick jag G. Hon sa att det berodde på första provet, men jag hade goda chanser att höjas.
I spanska fick jag som sagt VG. Hon sa att om jag började plugga och sluta prata på lektionerna skulle jag nå MVG lätt eftersom hon såg att jag hade lätt för språk.
I slöjd fick jag G. Lite besviken men Lena sa att jag lätt kunde höjas från G till MVG. Hon ville hellre sätta ett lägre betyg och sedan höja, än att sätta ett högre och kanske sänka. Hon sa iallafall att hon varit osäker på om jag skulle få G eller VG. Det berodde rätt mkt på att jag inte hade hunnit göra mer än att sticka min mössa.
Hade jag t ex sytt något också hade jag typ fått VG. men aja, det ska jag höja!
I Idrott fick jag G. Berodde på att jag har varit borta mer än vad jag har varit med. Han sa att jag ju hade haft sån otur med min förkylning och så men han visste att jag lätt skulle kunna få både VG och MVG så det är lugnt=)

rättnöjd ändå. still, endast första terminen i sjuan.
resten av betygen får vi på fredag tror jag!
Imorrn efter lunch  ska vi promenera till midgård (och det är långt), och se på musik/estet ettornas konsert typ.
ikväll har vi som sagt konsert. eller, konserter. Det är två st i år. Drygt!
Nu sitter jag i alla fall här i min mörkblå musikklasströja och njuter av mina sista lediga timmar idag.
jag älskar tokio hotel, som ni vet. och jag kan inte få nog av alla videos om dom, som ni vet.
och nu ska jag, för att jag inte har något bättre för mig, länka några favvisar just nu. Observera, jag har minst tusen till, ingen rangordning eller så. Jag tar dom jag hittar!




Alltså jag har hur många som helst. nu orkar jag inte leta upp fler. tog bara den jag hade uppe och sen några av  "Nasedas" videos.
nu ska jag chilllerilla, pussåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0