same boy

"can't believe that half the world is messing around with the same boy"
my boy på det...

jag har blivit en slö bloggare de här sista dagarna, I admit.
det känns som om jag har helt fullt upp..
jag suger riktigt jävla mycket på att plugga matte... tack för att emelie kommer hit efter skolan för att plugga imorgon, behövs!
idag har jag.......inte gjort nånting
steg upp 12, frukost, matteförsök(bortkastat, HATAR EKVATIONER), tog ett bad i stället.....haha
sedan var klockan plötsligt tre, fast jag badade i 20 minuter typ..
jag vet inte vad jag gjorde så länge efteråt....shiet tidsuppfattningen är ju inte den bästa
kokade grönt te (inte jättegott men), och nudlar....drack loka och såg på gossip girl.. dagens höjdpunkt vill jag lova.
nu ska jag göra nåt vettigt innan jag ska sova.
gossip girl(?)
o.c.(?)
moviemaker(?)
svårt val.......

förresten, jag har önskat mig lite saker nu..
♥o.c. season 3 box
♥full house all seasons box (tveksamt, skickas bara till usa och canada, och då måste kussarna i usa betala och sedan skicka hit, vilket blir lite krångligt)
♥stickade tofflor (av mormor, som extragrej, dom är så mysiga)
morgonrock (I siden, eller silke eller vad det heter)
en fast telefon till mitt rum (inte en egen linje utan bara telefon)

det är typ vad jag har kommit på hittils!:)

nu ska jag dra härifrån!
är hemma imorrn också;/ doktorn sa att jag inte får gå till skolan på hela veckan, men det kan dom glömma!
pusshej!:)


image138 min baby!


Kommentarer
Postat av: ida

Är det där de enda du kan komma på till din önske lista?,, jag skulle kunna skriva hela min men de skulle ta evigheter, hih :)

2007-12-04 @ 19:03:13
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0