radion spelar på vår sång

gokväll.
eventuellt blir det så att emelie,julia och ev petra följer med ändå.
hoppashoppashoppas.
Ikväll började jag läsa en ny fanfic. "Helt fel [18+]" grymt bra!
Ikväll har jag bara myst med petra, vi gick en promenad och nu har vi nyss sett sunesjulklipp, sjukt!
nu blir det svensson svensson och kanske lite o.c.,gossipgirl och th. blandat sådär=)
imorrn ska fara tiill stan och köpa klart julklappar med petra och emelie, mysigt.
Julia far till tärnaby imorgon, kommer sakna dig babe!
Julafton känns drygt..... längtar efter tomten men orkar inte släktkvällar. Jag och jossan bestämde iaf att jag skulle ringa henne under kvällen eftersom vi firar på samma ställe!
förövrigt lyssnar jag just nu (förutom th och annat fint) på kent-pärlor.
ngt fin låt, gammal men who cares.
nu börjar svenssonsvensson, godnatt goingar!:*

image207

Every time I look at you, baby, I see something new
That takes me higher than before and makes me want you more
I don't wanna sleep tonight, dreamin's just a waste of time
When I look at what my life's been comin' to
I'm all about lovin' you


Kommentarer
Postat av: ida

åhhhh, avis
nästa gång dom kmr måste jag vara däär

2007-12-22 @ 14:33:08
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0