put the blame on me

hejhej, förlåt för världens sämsta uppdatering nu på slutet. Igår skulle jag egentligen plugga hela dagen tills emelie slutade, men då vaknade jag fem minuter innan hon slutade och han knappt kliva upp innan hon ringde och sa att hon var på väg. Så då kom hon och jag var med hon hela dagen, sen skulle jag bara äta middag och sen for vi till Petra och efter det blev det ica kvantum och sen Idol. efter det gossip girl/o.c. så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga.
Vi somnade sent igår. vad blev det, halv fem? så vi sov rätt länge, sen åt vi bara"brunch" och sen for jag och emelie hem till mig. Det var i alla fall mysigt hos petra, trots illamående huvudvärk och eventuell feber. Jag och Julia skrattade så jävla mycket åt "skeppåhoj" och "georg". hahahaha skrattar bara jag tänker på det.
Jag orkar inte ens förklara varför vi skrattade åt det. Men vi skrattade åt allt i natt, orkar inte ens ta upp det hahaha.
Vi bojkottade cupcakes, körde på en marängsvisch (stavning?) i stället.
Det var jag och emelie mot petra och julia på idol. Amanda=Linnea&Emelie
Marie=Julia&Petra. Dom sistnämnda vann ju som ni säkert vet.
På ett sätt är det bra att Marie vann, för hon sjunger bättre än Amanda, men hon är så tråkig. Amanda är mer show, mer idol typ och Marie är mer nästa Carola.
nog om Idol. eller en sak till, måste säga att Agnes är råsnygg med måns i nya MQreklamen, I like!
Idag for jag och emelie med mami och köpte färg till mitt rum. Bara vitt dårå, eftersom jag ska ha kvar min vinröda fondvägg, och mina vita väggar kommer ändå prydas med tavlor och dylikt.
Efter det for vi till tegskyrkans församlingsgård och kollade på min söta klass luciatåg, jättefint var det!
Jag var inte med pga min förkylning. Sedan for vi till kvantum, jag köpte vindruvor och juice, sen for vi hem och nu sitter jag här. Jag har sett en stund på kustbevakningen och läst lite skvaller. Petra ringde nyss och frågade om jag ville följa med henne, elsa och ellen och köpa pizza och hyra film men jag orkade inte, emelie och sofia kommer ju eventuellt hit eftersom mina föräldrar är borta ikväll.
taggar nyår med älsklingar!
nu ska jag börja på en ny moviemakervideo och sen hitta på något kul.
känner mig hängig, ska bara tare lugnt.
skriver nog mer sen.
pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0