on the edge

hej!
förlåt för kass uppdatering idag..
tänkte skriva i natt men blogg var så sjukt segt så det funkade inte.
Det var i allafall sjukt mysigt hos petra.
Vi såg på sunes jul, o.c. spelade plump och UNO!
I morse vaknade vi typ halv elva, och emelie den jäkeln steg upp direkt. Jag och petra låg kvar till... vad vare? 12, halv ett?
Igår kväll pratade vi med julia i telefon, saknar dig sjukt älskling! Hon kmr iaf hem imorrn och då ska vi sätta oss och planera inför nyår.
I "morse" när vi steg upp gick jag och emelie ner först och såg att petra hade fått brev.
Emelie som hittade brevet ba "aahh petra din biljett har kommit och du kan hämta ut den på kvantum"
Så efter frukosten så blev vi skjutsade av anna till kvantum eftersom hon ändå skulle dit. När vi kom dit hade petra glömt lappen där numret på brevet och allt står, så det var ovärt. När vi kom hem till petra igen sminkade vi oss lite och så, sen tog vi en promenad till kvantum och hämtade ut biljetten. entre 11 sektion PARKETT STÅPLATS.
Jag är så rädd att jag får entre 13. Mamma hämtade iallafall ut sittplatsbiljetterna idag och det var entre 13, men dom ska ju säljas så. 
Petra om sina tofflor:
"dom är så mysiga.. nästan som en.....får" 
hahahaha, en får, okej.
jag och petra skrattade inte lite till håkan i Sunes Jul: "Tomten kommer i alla fall ha ha HA. Det här ska jag snacka med facket om" 
haha roligaste på länge!!!!
inget tar håkan och rudolf....möjligen att gustav och max i svensson svensson ligger på delad första plats.
Efter puls (alltså det heter Ica kvantum men hette förut puls så vi säger så, till alla som inte fattar) hade vi mys framför zimmerdvdn med diverse onyttigheter. Tom och Bill Kaulit alltså.......mjaow.
och gustav och georg är sjuka på sina instrument........klarar inte gutte på trummorna och georgs hopp på vad var det, der letzte tag, scream? SJUUUUUUUUUKT BRA IALLAFAAAALL!!!!!
nu är jag trött eftersom vi som vanligt hade lite sömnproblem....när vi hade släckt envisades petra med att sätta på sune igen (misstolka ej) så sömn my ass.
Sen jag kom hem har jag suttit nere i vardagsrummet, för omväxlings skull, och sett på O.C några avsnitt. Nu ska jag skriva på min fanfic, det måste ju hända något snart, den är så tråkig.
ikväll ska jag ta det huuuur lugnt som helst och bara göra ingenting.
puss på er!
image229 jullgull




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0