oh silent night

grinchen rullar på.
julia ringde för en stund sen så jag har pratat med henne tills nu.
jävligt kul måste jag säga, jag dör av **** hängkagg. klarar det inte julia!!!!!!
zimmerdvdn,alltså julls, vi och våran "umgängeskrets" har bara mest tecken,så äre.
"sandberg" hahahahah :D georg.
kan nog garantera att ingen utom julia fattar,men det gör inget, jag fattar och det är ruggigt kul.
hahahahahhaha
nere på bordet står skumtomtar, chokladasken och nötter.
nog är det jul alltid.
imorgon ska jag antingen göra inget alls eller så kanske jag hittar på ngt med emelie och petra, eller drar till stan.
vad vet jag.
enligt familjens tradition så dagen efter julafton brukar vi vara hemma och "leka med våra julklappar" haha, kanske gör jag det........har ju mina dvder.
nu taggar vi nyår som kommer bli helmys med mina bästa vänner!
jag älskar grinchen.
och dessutom har jag världens sötaste kusin som ligger bredvid mig och frågar "om man verkligen får göra sådär, visst får man inte det?" hon syftar på grinchen när han bränner upp granen.
haha söt jovisst, "dom har konstiga näsor....." *visar med händerna och trycker upp näsan*
man vill ju bara krama sönder.
hon är 4 år.... men värsta liten ahh vad gullig.
nu förhhör hon mig med sin egen lilla frågesport....hm.
innan "tomten" kom spelade jag guitarhero, jag sög! men det var kul. jag ska lära mig.
nu ska jag se merpå filmen innan den tar slut, den är faktiskt mysig!
försökte nyss ringa petra&emelie men ingen hade på mobilen.
aja,pussåhej:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Hah, kul att jag kunde hjälpa dig ! Hoppas du får en trevligt fortsatt jul! Puss

2007-12-24 @ 22:43:05
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0