nyår

så, msn är ur funktion igen. Inte jättekul vill jag lova. Det vill mig allvarligt nånting..
idag blir det emelie,julia och petra såklart..  ikv också.
jag håller på att fundera över mina nyårslöften. vad har ni för nyårslöften?
mina hittils är iaf:

  •  godisuppehåll tills konserten i april
  •  jag ska ha rört tom kaulitz. räcker alltså med att bara nudda honom.
  •  jag ska bli en bättre människa och blablabla sånt som man alltid säger. Men mogna lite och ta mer ansvar typ.
  •  lära mig att tjäna egna pengar och kunna spara.
  • börja hos en sångpedagog
  • *ett hemligt löfte*
  • nå min målvikt

ja typ sådär ser det ut just nu......hoppas jag kan hålla det nu bara.
mitt rum är iskaaaaallt för typ första gången. sov med öppen fönster och jag sover precis under fönstret.
"my room is cold it's making me insane"
tralalalalalaaa...

jag drömde lite konstigt i natt... julias föräldrar hatade mig haaahaha, creepy.

nu ska jag..............gå in på thsidan för jag orkar inte stiga upp.
hejdå!:)


Kommentarer
Postat av: Karoline

jag ska också nå min målvikt, vad är din?

2007-12-31 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0