my all

image131 you give me something that makes me scared alright.


kyrkan avklarad, gick helt okej, gjorde inte bort mig mer än att snubbla när jag skulle tända ljusen och slå till dendär grejen man samlar in pengar med i en plastväxt, men annars vare lugnt.
nu har jag käkat lunch och sett på gossip girl (helt insane bra)
nu ska jag om en stund jobba matte, hoppas jag.
Jag säger alltid så men det händer inte alltid..

jag lyssnar just nu på jullåtar med Mariah Carey, mysigaste julkänslan!

i dagens lucka i kalendern var det en chokladstjärna och en bild på gustie :)

Nu ska jag lägga in lite fina grejor som jag hittat på olika hemsidor, ni får fråga vars dom kommer om det är något ni gillar,för jag är inte säker på alla så jag skriver inte ut dom, får leta upp det senare i stället!
enjoy

en oversize tröja, ser urmysig ut!
image134

image133

image136
image137

några mysiga plagg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar den första och andra tröjan. Jättefina! (:

2007-12-02 @ 18:10:49
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: Kajjs

Den tredje älskar jag, har för mig astt jag sett den förut någonstans:)
Och den andra var grymt snygg! vart finns den att köpa?
haha phint i kyrkan.

2007-12-02 @ 21:18:10
URL: http://kajsanordin.blogg.se
Postat av: Kajjs

ojjustde, nu kom jag på vart jag kände igen den ifrån, du hade lagt in den en annan dag också:)

2007-12-02 @ 21:37:46
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0