merry christmas

hej, förlåt för senaste inlägget men msn är så taskigt just nu...ahhh
jag är sur på min familj just nu så jag håller mig på rummet.
det var iaf mysigt med emelie idag. Bara chilladillsås med julgodis och annat.
ahh emelie imorrn får du billkaulitztröjan...hm.
julafton imorrn.....känns sådär.
taggad på julklappar men just nu är jag som sagt less på familjen..så det känns drygt.
ojfan, Mobilen vibrerade av ett sms från izak, god jul stod det, jag kollade på klockan och insåg att den var över tolv så, god jul på er alla!
nu ska jag öppna lucka 24 i min tokiohotelkalender.....vänta!!!
naaaaaaw det var en bild på hela bandet i lucka 24... därför den var så lång! Och en chokladtomte, såå gulligt!
GOD JUL TOM,BILL,GUSTAV OCH GEORG. GOD JUL OCH TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP!
jag rättar det jag skrev för en stund sen, julafton idag.
 pussn!<3

har provat mina pumps igen ikv.. måste byta ett par till mindre storlek. blev så stressad idag när jag provade, hade bråttom så.
juste, min blogg håller på att göras om av Linda www.lindaslya.blogg.se hur gulligt som helst!
Ni ser ju, det har ändrats mkt redan! kommer mera sen också:)
vilken julklapp, tack linda!:*

nu ska jag redigera lite bilder i sugpicasa.....hm
har photoshop 8.0, men det går inte att installera på denhär datan. ska göra det på nickes eller gamla datan snart!
aja, god jul på er alla!
pussåhej
image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0