maria min vad bär du så tungt?

bloggade inget på hela dan imorrn...
rekord I think.
jag är helt slut.....lucia från halv åtta till halv fem, hade en halvtimmes paus typ.
ikväll ska jag göra ingenting och det känns underbart skönt
har en liten sovmorgon imorrn. pytti men still.
igår var jag i alla fall med Ida efter skolan och på kvällen.
Matteprovet gick jättebra, hoppas på bra resultat. hade inte pluggat ngt men.
egentligen skrev jag ett inlägg igår, men det publicerades inte. Likadant dagen innan, skrev ett till inlägg på kvällen men det postades inte heller.
Jag har ont i fötterna,knäna,låren,halsen och huvudet.
men lucia var mys, kommer bilder sen!
nu ska jag läsa kenzas blogg, hejdå,puss!

Kommentarer
Postat av: ida

bloggade inget på hela dan imorrn...

ibland är du för gullig : )

IGÅR heter det hih

mvh ida

2007-12-13 @ 20:51:26
URL: http://idla.blogg.se
Postat av: Kajsa

"kyrieleison"
haha har ingen aning om hur det stavas^^

2007-12-16 @ 02:14:10
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0