mama said love is a one way street

Goddagens, hatar torsdagar men idag var det okej.
fick endast G i NO, starkt G dock. Goda chanser att höjas. Hatar sånt där. Jaja, hade inte förväntat mig mer.
Engelskaredovisningen gick bra, men engelskabetygen var redan satta så jag vet inte vad jag får. Detta påverkar inget. Jag kommer fan gråta om jag får G. jag SKA ha MVG i engelska. När jag går ut nian ska jag ha MVG i engelska, inget snack om saken.
oj vad vi taggar hovet den tredje april, biljetter släpps imorrn.
imorrn får vi jullov, så jävla skööööönt
efter avslutningen ska jag och emelie göra julkort. mys!
ikväll kommer petra julia och emelie hit, mina bästa med andra ord. puss på er.
oj, glömde posta inlägget. har redan hunnit äta och allt!
nu kmr emelie och jullknull strax, petra färgar håret.
hörs kanske sen,pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0