look what you've done to me

tjosvejs
borde väl sova antar jag=) alldeles strax....
emelie och sofia kom hit och var här nåra timmar ikväll, sen dess har jag bara tokiohotelat hela kvällen haha;D
asså jag ska ha Tom. jag ska jag ska jag ska.
Imorrn ska jag måla om rummet osv,
kommer få IG på matteprovet för jag har glömt hur man pluggar.. jaja same shit.
har nyss läst en jättemysig fanfic på http://www.tokiohotelfans.egetforum.se/ , den hette typ "genom himmel och helvete". haha nja jag vet inte men något liknande. alla goa thfans borde läsa! speciellt alla billaddicts.

image187

farligt söt klänning från asos.com. farligt söta pumps också....

nu ska jag sova, ses imorrn!

godnatt

image188

If you only knew
What I feel for you
If you only lived for me
The way I live for you
I'd be in heaven
My dreams would come true

Everything I do is for you
You are every part of me
And I don't want to face
Another day
Alone
Without your love

All I've ever wanted

is you.


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: haha ;P vi ska köa 5-6 dagar nere i Madrid, likadant här uppe om dom kmr ;P

2007-12-09 @ 10:54:23
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0