look into my gallery

tja nattuglor, ska dra en snabb bloggis innan jag fortsätter på min brokenvideo.
var alltså hos emelie ikväll,myspys.
julia kom inte men.
först såg vi på legally blonde, sen satt vioch tokiohotelade osv.
Vi satt och pratade i emelies rum någon timme, sedan gick vi till tvrummet och pratade där, bara kul älsklingarrrr:*
det roligaste var apelsinkriget..... eftersom emelie är lite halvpedant (no offense, still love you) så bombarderade jag och petra tvrummet och henne med apelsinskal. Det var hysteriskt kul eftersom emelie hela tiden försökte plocka upp men det bara kom mer och mer, hahaha speciellt när man är trött.
Sedan när jag skulle gå hem, så sov alla såklart (utom petra och emelie då)
och då när vi kom ut ur köket kastade vi skal på henne igen, hihi. vilket liv.
jag gick hem ungefär halv två typ och när jag kom hem så låg alla och sov. Grattis familjen, framsteg. inte ringt på hela kvällen.
imorrn ska jag titta på våran fotbollsträning och ev. innebandymatch, på kvällen släktkalas och ev. efter det julkrock!
fullspeckad dag med andra ord, hoppas jag hinner blogga lite nångång, nu räcker det.
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0