JAG ÄLSKAR LIVET

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

TOKIO HOTEL TILL SVERIGE DEN 3E APRIL 2008
hovet, sthlm, 4 månader, Tom.
just nu sitter jag och gråter.
jag satt och pratade med julia i telefon, vi hade pratat rätt länge
mitt i allting läser jag sannas diarium och ser att tokio hotel kommer
till sverige. Jag skriker, kollar forumssidan om det är sant
-visst är det sant.
Jag skriker, skriker, skriker, Julia skriker, skriker, skriker.
Jag börjar gråta, gråter,gråter. Emelie tar över telefonen och gråter, gråter, skriker.
Efter ett tag lägger vi på. Jag sätter mig ner och gråter.
Ringer petra, och gråter.
Sedan springer jag hela vängen till Julia, som brukar ta en kvart att gå. Dit springer jag på fem minuter.
När jag kommer fram är jag så anfådd att jag håller på att dö. Jag, emelie och julia skriker.
Sedan skriker vi mera. Emelie gråter, jag har inga tårar kvar.
Jag och emelie går till musköten, emelie gråter hela vägen.
I omklädningsrummet börjar jag gråta.
Jag går hem, och gråter.
Jag kommer hem, skriker.
Sätter mig framför datan, pappa kommer hem, jag berättar allt och skriker lite till.
Jag ringer Kajsa, sen kommer mamma hem.
Jag berättar allt för mamma, och nu sitter jag här, och gråter.

bästa dagen i mitt liv typ

jag är så jävla orolig.........vet inte varför.
jag är nervös, rädd och orolig.

nu måste jag dra till konserten...
ska endast tänka på Tom.
när jag kmr hem ska jag och emelie gråta.
pusshej
Linnéa

image206
det händer verkligen på riktigt.
tack tomten.

Kommentarer
Postat av: Linnea

förstår dig verklingen jag ÄLSKAR tom!

2007-12-20 @ 15:05:33
Postat av: Kajsa

Du som kommenterat, "linnea"
jag tror knappast att du fattar ehe:)
TRÅKIIIIGT
manikyr, hårfärgning+mycket mer here we come!

2007-12-20 @ 17:52:51
URL: http://kajsanordin.blogg.se
Postat av: Linnea

haha joo! jag heter faktist också linnea :P

2007-12-24 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0