jag älskar julen!!!!!!!

åh jag har fått alldeles underbara julklappar, är verkligen helnöjd!
here we go:

  •  The complete season 3 O.C californiaaa
  •  svarta stickade vantar
  •  mysiga morrontofflor
  • TOKIO HOTEL ZIMMER 483 LIVE IN EUROPE (DVD)
  • axelväska från dna
  • 500 kr (plus 1500 somjag fick imorse)
  • väärldens finaste svarta siden morgonrock med guldbrodyr
  • asmysigt svart siden natlinne
  • presentkort på KICKS 200 kr (perfekt)
  • presentkort på Nicole 200 kr (perfekt)
  • ansiktstvätt
  • presentkort på face hudstudio "ung 60 min" alltså en ansiktsbehandling, ååh längtar!
  • svarta streetskor från 59an 400 kr.
  • bok gossipgirl
  • ett ljus
  • slutligen fick jag ett par örhängen från sydafrika. Lite för stora förmin smak men kan säkert komma till användning!


nu står efterätt på listan, ses strax!


Kommentarer
Postat av: emelie

JAG FICK OCKSÅ ZIMMER DVD:N!!!! :D
*LYCKLIG!*

2007-12-25 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0