it's you and me... and all other people

you&me-lifehouse, finfin låt oja!
everything-lifehouse, finfin låt den med!
taggar sovmorgon....no stress
skrev förut att jag hatar teknik. Ska förklara mer utförligt.
såhär är det, för nästan en månad sen skulle vårat "drömrum" på tekniken vara inlämnat. Jag hade missat två lektioner så jag skulle ta hem och göra det. Nu är det borta, och det lutar åt att jag måste göra om det.
och det är inte kul, inte alls.
det värsta är att jag tror inte claes tror mig. men jag har gjort det.
idag på spanskan såg vi på rudolf med röda mulen, på spanska såklart.
samtidigt gjorde vi julkort. Jag, som den no lifer jag är gjorde ett mörkrosa kort med ljusrosa hjärtan och skrev "Merry X-mas Tom Kaulitz". åh vad cheesy jag är.
SOredovisning efter jul. Amerikanska revolutionen... känns stressigt. men det SKA bli bra!
och på torsdag har vi redovisning i engelska om Tokio Hotel, MÅSTE GÅ BRA!!!!!
imorrn ska jag och emelie öppna lucka 18. <längtar
you are my baby love my baby love you make the sun come up
nu ska jag göra en video.
pussågonatt

image199

emelie och jag. stora.

Kommentarer
Postat av: Zack

Jobbigt för ögonen när bakgrunden lyser igenom .(

Fint blogg annars :)

Ha det & Tc.

2007-12-18 @ 19:13:19
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0