it's xmas time

god jul igen!
fick lite grejer på morgonen, till exempel senaste gossipgirl boken. men jag ska nog byta eftersom jag bara har läst första. Av farmor fick jag ett ljus. Av mamma en femhundring, världens mysigaste knästrumpor också boken då. Av pappa fick jag femhundra kr och en egen ruta på umedalens IPs gräsplan.......hm, det sistnämnda var värdelöst men han la ut femhundra spänn på det så. Jaja, en riktig umedalare är jag i alla fall.
Av morfar fick jag fem hundra kronor också.
ikväll kommer mer!
Det kanske blir så att vi firar jul hemma för mormor är typ jättedålig............. ingen riktig jul utan mormor, men det får gå.
då kommer alla hit och jag måste städa..................
har smsat med julia ett tag nu på morgonen, saknar dig älskling!
nu ser jag på extreme home makeover typ julspecial eller något. Dom uppfyller sjuka människors önskningar, det är bra!
nu ska jag gå, skriver mer sen!
ha en god jul!:)


image218


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0