it's true

INNAN JAG BÖRJAR HYPERVENTILERA SOM JAG GJORDE IGÅR NÄR JAG SÅG DENNA VIDEO SÅ SKA JAG BARA SÄGA ATT DET ÄR VÄRLDENS BÄSTA SENA JULKLAPP! TACK TOM JAG ÄLSKAR DIG.
okej, jag ska lägga ut en video då. en intervju som dom gjorde dagen innan jul. På denna intervju säger TOM (för första gången) att han ändå hoppas på att hitta kärleken nån gång. Han har aldrig sagt så så jag blev så glad att det rann tårar. Okej, jävligt överdrivet och jag är hyper osv och glöm inte patetisk, men....nä jag har inget att säga.
men jag  blevså jävla in i helvetes glad!
Tom: in the end, I'm still hoping- and Bill is trying to convince me me too -that I'll really fall in love again one day.
I mean, everyone is always telling me 'you're totally gonna fall on your face about what you're saying now one day'
Bill: You know, you gotta cut what he said before. He's only entered puberty now that means he's just now starting to slowly find himself, and he's gonna try things out and then someday---!!
Tom: In the end I am always telling myself that I'm on the search for true love and such and in order to find her you gotta search and try out.




och lilla bill som är alldeles uppsvälld. sötaste jag sett<3


idag drar jag till stan med emelie och petra!
saknar dig julia, du kommer dö näru hör dethär!

HEJDÅ:):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0