I'ma get get get get you drunk, get you lovedrunk off my hump

så nu har alla farit och jag har tvättat bort all smink och ligger nu här i sängen med tvn på o.c.
jag tar alla så hårt i singstar asså ojojoj, better watch out!
skönt känns det, jävligt skönt. julen är över, jag är nöjd.
vadhänder? jag älskar ju julen.
kanske för att jag längtar till nyår... eller att nu när julen är över börjar mellandagsrean.....eller att nu kan jag börja satsa rejält och nå mitt mål....orsakerna är många.
haha jag älskar o.c säsong 3!
älskar alla säsongerna iofs.
jag oroar mig inför skolan.
noprov, so redovisning.
MÅSTE FÅ BRA PÅ SO;N!
no;n också.......men jag suger på no.
slutligen, tom kaulitz är så fin att man spricker och bill kaulitz är så söt att man vill slå sönder något.
jag ska lära känna er,på något sätt.
jag har inte pratat med emelie på heeeeela dagen,känns jättekonstigt för jag träffar alltid emelie minst en gång per dag, om inte så pratar vi ändå alltid på ngt sätt. haha syster.
nu ska jag se O.C, kanske kanske kanske skriver mer sen!
om jag orkar, puss och godnatt i alla fall!

image227 sweetiepie
image228 sexbomb,sexbomb, you're my sexbomb.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :D hoppas du haft en bra jul!

2007-12-25 @ 01:57:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: haha nej tyvärr inte vår :D

2007-12-25 @ 01:59:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0