I wear a halo

tjingeling. oroar mig fortfarande, hatar det här.
hatar mitt liv....
missuppfattainte, jag är på bra humör nu och mina kompisar är underbara och allt men jag hatar alltid mitt liv.
orkar inte förklara varför, ni skulle inte fatta;p
har i alla fall läst bloggar hela dagen, mest kenzas, fast den har jag läst allt på förut men.
nu ska jag gå in på tokiohotelsidan och göra ngt kul, innebandy hela kvällen.....
fast jag har inte tränat på två och en halv månad. kommer typ bryta ihop pga dålig kondis men skyll er själva. (tränarna)
fick nyss ett telefonsamtal av socialen, angående.....aa några vet. usch jag trodde det var över, men det kanske är det iofs, dom skulle återkomma.
tokio hotel here I come, tchüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0