himlen i min famn

hejhallå, nyss fixat klart med engelskan inför redovisningen imorrn, hoppas det blir bra!
åh vilken lyckad dag.
helt okej betyg, th till sverige, konserterna vart lyckade osv.
julkonserterna var faktiskt kul, brukar vara drygt men det var helt okej.
"ruuuubin" hahahahha omg
måste verkligen sova, ligger efter i sömn, som alltid.
sista skoldagen imorrn. Redovisning, matte, No, midgård, tjosvejs.
visserligen avslutning på fredag men det är lugna puckar.
Ingen sovmorgon för mig imorron bitti för emelie börjar vanlig tid och ska åka och jag orkar inte ta bussen så jag åker med familjen på morgonen i stället. Får hitta på ngt trevligt i skolans underbara miljö.
nu ska jag träna lite på engelskan sen sova, godnatt! :)

scary galna tanter!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0