good night

ja som titeln lyder ska jag krypa i säng snart.
jag kommer inte blogga så mkt imorgon på dagen,måste plugga.
fredagar in my heart!
jag taggar kvällen imorrn sjukt mkt!
efterlängtat:*

image158
Mysig koftklänning från Allesandro DellÁcqua 3000 kr.
om man ändå vore rik!

image159 
skön streetstil på jessica alba. we like!

image160
oj så snygg! från marc jacobs, även den 3000 spänn!

image161
allas våran rachel bilson, snygg som vanligt!

image162
riktigt cool design på denna ögonskugga från chanel!

image163
väldigt enkelt och comfy, ser ut som vem som helst, det gillar vi!
image164
gammal bild men ack så söta, favvotvillingarna no doubt!
image165
behöver jag ens säga något?
mischa är mischa och det finns inget som inte klär denna donna.


nu ska jag läsa SOLO och sussa så gott jag kan.
hoppas jag drömmer om Tom..
speaking of Tom, så öppnade jag lucka sex i min finaste julkalender nånsin, och vem gömde sig bakom luckan om inte mannen,myten,legenden
-jo, Tom!

puss och godnatt alla hetingar out there!

mvh
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0