friday

hejhej! skulle egentligen lägga in luciabilder igår men jag somnade, var så trött. somnade typ sju haha!
dagen idag gick ovanligt snabbt för att vara fredag, skönt i alla fall.
helg nu, sjukt jävla skönt.
ikväll kommer morfar och company hit, imorgon kväll ska vi på släktkalas för farmor.
släkten är värst.....
och på söndag har jag konfa hela dagen, aja helg i alla fall.
snart kommer mamma hem och då ska vi åka och handla, sen ska jag läsa fanfics hela kvällen.
jag tror julia sakta men säkert börjar komma tillbaka i sin tokiohoteltrans, bara trevligt eftersom då har jag någon själ att prata tomdrömmar med!
oj nu kom mami, ses om en stund!
bloggar igen då, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0