freünde bleiben

hello!
NU MÅSTE JAG GÖRA OM HELA BLOGGINLÄGGET AHHHHHHHH....... det försvann.
Petra följde inte med på stan så det blev bara jag och julia.
alltså julias kommentarer är helt sjuka, vad fåru allt ifrån?
två karakarlar sitter i sina permobiler och snackar. Allt julia sa var:
Permoträff.
hahahahaha den var kul.
Jag köpte ingenting typ (måste spara till april ju) endast delar till ett par örhängen som jag ska göra själv.
Vi tog halvfyrabussen hem. När jag kom hem ringde jag petra och hon sa att dom hade handlat allt inför nyår, så nu var det klart. Det kommer bli jättemysigt imorrn, nyår med tjejerna, bara kul:)
våran meny inför kvällen (haha):
Förrätt: Melon inlindad i skinka. (tror jag det var) dom sa att det var gott så.. ja vi får se.
Varmrätt: Thaigryta med ris.
Efterätt: Chokladmousse
Dricka: Cider,läsk osv
Snacks: Chips,godis, ostkrokar osv
så ska vi tjocka oss imorgon kväll, men whattaheck, det är ju nyår?

ikväll står innebandy på schemat. känns pissigt drygt, det är så tråkigt.......
ja har förresten fått min nya säng nu. betydligt större, bara mysigt! (Tom du är välkommen anytime)
förresten, jag såg väärldens snyggaste kille idag. Det händer inte så ofta i Umeås balla stad, men jo han var fett snygg! Inte Tomklass men raour.
Nu kom mamma hem med min juice! ojsan, nu kraschas glas där nere.
"helvetes jävla satan" .... duktigt.
pappa försöker fixa min dator och jag skriver fanfic.
nu ska jag fortsätta. ha en trevlig kväll!
adios


 


Kommentarer
Postat av: louise

mm de gör jag ^^ du dah??

2007-12-30 @ 17:49:47
URL: http://tokiohotel93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0