finally

äääntligen hittat, laddat hem och installerat det videocodec som jag har letat halva livet känns det som!
sjuuuuukt underbaarttttt, nu kan jag göra videos med allt ;]
min dator kommer att krascha pga alla videos,bilder och låtar jag har, och nu kommer det bli värre när jag kan ladda hem thvideos som faktiskt funkar i moviemaker, lycklig som fan hahaha.
jag har nyss gjort en o.c. video och håller på att lägga in på youtube!
jag tror jag ska vara hemma imorrn;/ kanske tisdag också, fast det vill jag inte för då har vi matte och hur konstigt det än känns att säga det så är det ju viktigt nu.
mina slutbetyg kommer vara G,G,G,G,G,G,G,VG,MVG
inte bra.. och MVGet är ju musiken, men frågan är ju egentligen för jag satsar ju aldrig på musikteorin.
vi får se... jag längtar inte kan jag säga!
nu ska jag jobba matte en stund......typ 10 minuter för sen kommer jag dö.
my headache is killing me....
fan vad less jag är på umeå och skolan, fy fasen

take care

Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0