breakaway

hejhej,ska fatta mig relativt kort!
Tänkte blogga idag på skolan men jag bytte lösen igår och nu hade jag glömt det?
så nu är min användare på skolan låst, får fixa det sen. Men emelie fick sig ett gott skratt i alla fall. min enda kommentar blev: ät mig.
SOlektionen var aschill och sen gick jag hem med sofia,emelie och julia. Nu sitter jag här med emelie i mitt nymålade rum fullt med ljus, mysigt värre!
Har nyss sett tokiohotelTV episode 5, hur kan jag ha missat? Kollar varje dag ju, subscribat också.
hursomhelst,matteprov imorrn, och idag måste jag göra klart rummet till tekniken som jag sa till claes att jag redan gjort, hehe. Ska lämna in till Helena imorrn eftersom vi är borta på luciatjosan hela torsdagen.
Vi har typ, vad är det, två,tre mattelektioner kvar innan jul? vi är borta ganska mkt nu på slutet.
känns nice!
nu ska vi hitta på något, hörs senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0