and slowly she moves, but so elegantly

hejhej!
sov lääääänge idag.
sedan for jag till fotbollen, det var kul att se alla igen!
det blev aningen känslosamt ett tag där, och när våran tränare började gråta var jag riktigt nära (kan inte säga orsaken)
hinner inte skriva ett långt inlägg, måste fixa mig innan vi ska iväg. Jag får se om jag far till stan sen, tveksamt!
jaja jag känner mig lite friskare, för första gången på två månader, piercing here I come!
jag hade tänkt läsa fanfics nu (nej har inte hunnit än) men jag fastnade med gitarren. Pappa vill att jag ska sjunga ikväll så jag får se om jag gör det!
nu måste jag gå.
vad gör ni ikväll?:*
kram
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0