always sick and tired

jag orkar inte vara sjuk längre,snart skiter jag i alla mediciner, ligger hemma och väntar i stället.
har varit jätteförkyld i flera månader, sista månaden har jag varit riktigt förkyld och man tror hela tiden att det ska bli bättre men det blir enbart värre hela tiden. Största problemet har varit bihålorna typ, har varit tät i näsan konstant de senaste tre veckorna, och nu gör halsen så förbannat ont att jag knappt kan prata och jag hostar så mycket att jag inte ens kan sova på kvällarna.
och varken mitt jävla penecillin eller rineccintabletter hjälper, man blir less som fan.
nu skiter jag totalt i matten, nu ska jag bädda ner mig och se på o.c. och gossipgirl hela eftermiddagen och tycka allmänt synd om mig själv.
hoppas ni har det bättre än jag.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0