all I want for christmas is you

hejhejhej
så nu har alla farit, det är skönt.
allt blev plötsligt mycket tystare när kusiner och tremeningar och allt vad det heter lämnade huset.
jag tror nog jag ska stanna hemma i morrn också. men på fredag kommer jag..
åhh ångeestttttt;/ vill träffa alla mysisar
har i alla fall pratat med folket idag
känns som om det var längesen men det var typ 3 dar, förutom emelie igår då.
saknar allihopa;*
nu ska jag se gossipgirl, sen ska jag läsa glamour. Inge va uppe hela natten i natt inte.
taggar fredag med bästtjeorna,cupcakes och idolfinal.
luciatåg på lördag och ensam hemma på kvällen, kanske hittar på något.
image152
oj så mysiga att kliva i på morgonen. söt färg också.
finns på topshop under lingerie and nightwear.

image153 mycket fint.


image154
oj så fina drag hon har, den där hilary duff. Ansiktet i alla fall.
Ögonen näsan ansiktsformen och läpparna. tackar inte nej.

visst är det frustrerande att se så mycket folk här i världen med ansiktsdrag man skulle mörda för?
perfekta små näsor, fylliga läppar, ett leende som bländar med en perfekt vit tandrad, fina ögon med långa ögonfransar. Sådant är jobbigt att se.
Här sitter vi i sverige, sverige som utnämnts till världens vackraste kvinnor, men samtidigt är svenskar kända för att ha stora näsor, eller så kallade potatisnäsor, hur hänger det ihop?
jag blir i alla fall omåttligt avundsjuk när jag ser tjejer som hilary duff, hayden panettiere, mka olsen (kanske inte förebilderna då men snygga som satan), rachel bilson, micha barton eller tjejerna i gossip girl t ex.
det kallar jag true beauty!



image155 hamnar på årets önskelista!



image157
AHH MIN BABY HAR SKAFFAT KÖRKORT OCH KÖPT SIG EN BIL, OJ SÅ HETT.
Bilen kostade "bara" 900 000. farligt nära miljonen.
älskling, räkna med att skjutsa mig här och var!
all I want for christmas is you.

tror ni vardagen blev bättre av att mrs. rader ringde hit från usa? nej.
tydligen snöade det idag, första snön.
hoppet om att bosätta sig i USA finns ju i alal fall.
kan faster, kan jag.
nej nu mina vänner ska jag lägga en peeloff mask i ansiktet och se på kvällens sista gossipgirl, huden känns inte hundra.. gör den någonsin det?
alltså, jag måste allvarligt ta och boosta upp mitt självförtroende.. aja It'll happen.

vi höres goingar, be safe:*

mvh


Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0